Sanur 2.2

18 augustus 2017 - Sanur, Indonesië

We lopen wat over het prachtig aangelegde resort. Er zijn 3 zwembaden ,  waarbij je er bij eentje met je bedje in het water kan liggen. Een ader ziet eruit als een natuurbad en verder Is er nog een cocktailbar in een zwembad. .
Heel bijzonder.
Uiteindelijk gaan we op het strand liggen.
Het Is een.mooi strand, maar ik Had eigenlijk zo'n parelwit strand verwacht met van die palmboompjes hier en daar.
Dat Is niet. Dat wil niet zeggen dat het niet mooi Is hoor, maar mijn verwachtingen waren misschien wat hoog. Het Is nog steeds een licht gekleurd zandstrand met aan de achterkant palmen en andere bomen.
We horen al snel dat de parelwitte ' bountystranden' , de stranden, die je dus altijd in de boekjes ziet en op de.filmpjes, wel te vinden zijn op de Gilii-eilanden ( 2,5 uur varen ) en op de eilanden Lembuguan  en Lombok ( 45 minuten varen ).
Misschien dat We daar dan nog een dagje naartoe varen.
Maar hier Is het ook mooi en goed, dus We kunnen ons hier ook vermaken.

We blijven tot een uur of 18.00 uur op het strand. Spelen wat beachbal en doen een dutje.
Daarna heerlijk onder de rainshower en in een bad. Dat Is genieten als je thuis geen bad hebt....
s' Avonds lopen We langs de lange boulevard.
Dit Is de eerste keer dat er een boulevard Is.  Heel veel....echt heel veel winkeltjes, barretjes, en restaurantjes liggen er aan dit wandelpad, vlak aan de kust.
En er zijn er ontzettende mooie bij. Wij gaan zitten bij restaurant Tandjungsari, waar we heerlijk hebben gegeten. Op de terugweg hebben we bij ons hotel nog even aan hegg strand gezeten in een zitzak. Daarna zijn we lekker in ons bedjegedoken...