Dag 13: Relax

14 augustus 2017 - Lovina Beach, Indonesië

We hebben besloten om vandaag niet heel veel te doen.  We hebben steeds een vol programma gehad en willen nu even een relaxed dagje.

We staan voor onze doen laat op.  Om 8.45 uur. Daarna gaan we ontbijten  in het restaurantje bij Nick's Pension. We liggen net een uurtje te genieten van de zon als de eerste regendruppels in het zwembad vallen.  We schuilen in het restaurantje en bedenken meteen daar dat we nog een keertje een lekkere rug-, nek-, en hoofdmassage gaan nemen. Voor de prijs van 2 biertjes in Nederland kun je je hier al laten masseren. Dus dat gaan we doen.  Het is toch slecht weer.  We kunnen meteen terecht.

Het is heerlijk! Deze keer is het een behoorlijk stevige massage,  maar het doet ons goed.

Eric en Daan gaan met z'n tweetjes een eind wandelen, Ubud in en Lonne en ik gaan vrouwendingen doen......naar de pedicure en manicure ( Lonne dan, want van mijn afgekloven nageltjes valt  niets meer te maken. De prijzen zijn hier ongelofelijk laag ; voor een french-manicure  betaal je hier maar €5,00 !!!! En ik was maar € 3,50 kwijt voor een pedicurebehandeling.  ( ja echt Christa :-)  Leuk detail.......90% van De nagellak die ze daar gebruiken is van O.P.I., waar onze buurvrouw Anja directrice van is !, Grappig !!  En niets nageldroogmachientje....nee gewoon een waaier. Ik voelde me net Afrodite herself......

Na deze heerlijke behandeling gaan we richting huis. We liggen nog even aan het zwembad, maar de zon zit achter de dikke bewolking en na een uurtje hebben we het gezien.

We gaan inpakken voor morgen. Lekker uitgebreid douchen en vertrekken op tijd om te gaan eten bij de tempel. Daar wordt tijdens het diner een soortgslijke show opgevoerd als we enkele dagen geleden gezien hebben. Alleen is nu