Dag 19 : Helaas

20 augustus 2017 - Düsseldorf Airport, Duitsland

De laatste dag alweer van onze mooie trip naar Indonesië. 2, 5 weken met ons viertjes door Sumatra en Bali getrokken. Nu we de balans opmaken kunnen we zeggen dat we ontzettend veel gezien en ervaren hebben. De jungle, olifanten, oerang-oetangs,  het Tabomeer, tubing, raften, de rijstvelden, de dolfijnen ....en zoveel meer.
De indrukken, geuren, de mensen.....
Sumatra, en daar zijn we het allevier wel over eens,  heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten.
Het was heel primitief, maar misschien juist daarom wel zo bijzonder. Dat je de wilde  dieren zo kunt ontmoeten in hun eigen habitat. En, met het nodige respect, ook nog van zo dichtbij kunt beleven. Dat Is iets wat we niet snel zullen vergeten.

Bali Had ook veel moois te bieden. Vooral de rijstvelden waren indrukwekkend mooi.
Maar het raften door de natuur, dat was het allermooiste wat we op Bali hebben gedaan;de natuur was prachtig en het raften spannend.
Uiteindelijk en dat Is heel jammer, heeft Bali de laatste dagen niet gebracht wat we hadden verwacht.
Het resort,  daar was niets op aan te merken.
Maar mooie witte stranden met palmboompjes, die waren er niet. Nu speelde het weer ook parten.  Het was zwaar bewolkt en we heben zelfs een regenbuitje gehad, terwijl we toch echt in de juiste periode van het jaar zitten, waarbij de zon elke dag had moeten stralen. En juist deze 4 dagen hadden we lekker willen uitrusten in zo'n mooi plaatje, om zo onze vakantie af te sluiten.
Ik weet niet wat het is met ons, maar wij hebben iets met weer.....Zo vaak als wij slechter weer hebben.....

Maar...al met al hebben we het geweldig gehad. Fijn om zoiets met ons viertjes te heben mogen meemaken. Het Is een vakantie om nooit te vergeten.
De titel van ons blog....het begin van iets moois....Is zeker waargemaakt. Het was prachtig !

1. Monique:
    20 augustus 2017
    Geniet nog van jullie dag,
    Veilige reis terug naar het regenachtige Nl...
  2. Dineke:
    20 augustus 2017
    Goede reis terug en tot snel
  3. Josephine:
    21 augustus 2017
    Pas na onze vakantie jullie avonturen gelezen! Het boek is uit En jullie weer (veilig) thuis! Prachtig geschreven, prachtige foto's, wat een mooie belevenis met jullie samen. Heerlijk!